lidmaatschappen

Groepslessen

Samen sporten is leuker! Daarom heeft Total Spirit dan ook meer dan 25 groepslessen per week op het lesrooster. Deze lessen onder te verdelen in meerdere categorieën, zoals Balance, Shape en Performance. Het merendeel van onze lessen worden gegeven aan de hand van de Les Mills programma's. Les Mills is een aanbieder op het gebied van programma's voor groepsfitness en zijn actief in meer dan 15.000 clubs in 80 landen.

 

madiwodovrzazo
9:00
9:30
10:00
16:00
18:00
18:30
19:00
19:30
20:00
20:30

 

Aqua Spirit

Uniek water(fit)programma van Total Spirit. De les duurt 30 minuten. Na een warming up worden alle grote spiergroepen in het lichaam getraind, waarbij gebruik gemaakt wordt van de weerstand van het water.

BBB

Les voor buik, billen en benen. 20 minuten bewegen op muziek van BodyAttack, 17 minuten oefeningen van BodyPump, 5 minuten cooldown.

BodyPump

Groepsfitness les op muziek. De oefeningen worden uitgevoerd met een barbell en gewichtschijven. Effectieve manier om strakke lijnen in het figuur te krijgen. Pure trainingsvorm waarbij geen pasjes worden gedaan.

Steps

Nieuwste en ultieme stepprogramma waarin je zo’n 1800 keer de step op en af stapt zonder moeilijke en ingewikkelde pasjes. Het is een snelle manier om billen en benen af te slanken.

BodyAttack

High impact aerobicles. Er wordt gejogd, gesprongen en gerend. De choreografie is makkelijk. De training is een uitdaging. Perfecte conditietraining.

Zumba

Zumba is de fitness hype uit Amerika. Het is een combinatie van fitness- en dansbewegingen op wereld- en latinmuziek, zoals Salsa, Merengue, Calypso, Reggaeton, maar ook Flamenco en Hip Hop.

RPM

Raw Power in Motion. Een effectief fietsprogramma voor iedereen die wil afslanken, conditie wil verbeteren of een betere fietsprestatie wil neerzetten. Van alle trainingen hoogste calorieverbruik per tijdseenheid.

BodyBalance

Body and Mind groepsles. Er wordt gebruik gemaakt van bewegingen uit het traditionele Yoga, Tai Chi en Pilates. Onderdelen van BodyBalance zijn gecontroleerd ademhalen, flexibiliteit, statische kracht, concentratie en meditatie. Een training die lichaam en geest in balans brengt.

Yoga

Niet door te forceren, maar vanuit ontspanning werken we aan: lenigheid, kracht, houding, ademhaling en balans. Dit zijn de kernelementen binnen de yogales. Fysiek en mentaal kan yoga voor verschillende doelgroepen bijdragen aan een gezonde levensstijl en mag deze les dus niet ontbreken binnen de sportschool. Ervaar zelf de voordelen van yoga en vraag naar de mogelijkheden bij de balie.

Spinning

Spinning is een indoor fietstraining op muziek in groepsverband. Spinning is een pittige training die je afwisselend staand en zittend doet op een spinningfiets. Spinning doe je op de maat van de muziek en onder leiding van een van onze professionele instructeur. De workout is goed voor hart en vaten, je krijgt een sterk hart, het vergroot je longinhoud en is goed voor een regelmatigere bloedsomloop en soepele spieren. Verzuring en aanhechtingspijnen komen minder voor en de bil, been, en rugspieren worden veelvuldig gebruikt.

Kids Bootcamp

De Kids Bootcamp bestaat uit een combinatie van rennen, springen, kracht en cardio oefeningen die spelenderwijs worden toegepast aan deze leuke les. We eindigen de les altijd met een spel denk hierbij aan tikkertje, voetballen, lummelen en ga zo maar door.
Doel van deze les is om je fitter en sterker te voelen maar vooral om samen te bewegen en plezier te maken.

Bootcamp

Bootcamp bestaat uit spierversterkende oefeningen met gewichten en met het eigen lichaamsgewicht. Er wordt aan de conditie gewerkt met korte, explosieve loopjes en circuittrainingen. Alle spieren van het lichaam worden getraind. De focus ligt met name op de grote spiergroepen.

Kick Fun

Het lijkt onmogelijk dat een KickFun les zoveel meer resultaat geeft dan andere groepslessen. Door de kicks, punches, speed drills en muscle challenges vliegt de conditie vooruit en worden alle spiergroepen aangesproken in de les.

TOTAL FIT

TOTAL FIT is een work-out voor het totale lichaam, waarbij je zowel kracht, cardio en core traint op een functionele manier. TOTAL FIT heeft korte en intensieve oefeningen die het lichaam iedere keer weer verrassen en uitdagen.

TOTAL FIT XL

TOTAL FIT XL is een work-out voor het totale lichaam, waarbij je zowel kracht, cardio en core traint op een functionele manier. TOTAL FIT XL heeft pittige circuits en intensieve oefeningen die het lichaam iedere keer weer verrassen en uitdagen.

Buikspieren

Core oefeningen trainen de spieren in uw bekken, onderrug, heupen en buik zodat ze beter samen kunnen werken. Dit leidt tot een betere balans en stabiliteit. De meeste sporten en andere lichamelijke activiteiten zijn sterk afhankelijk van stabiele kern spieren.

Pilates

Pilates is een trainingsmethode waarbij houding, stabiliteit, coördinatie, ademhaling en focus op lichaam en geest het uitgangspunt is. Het is een effectieve workout die spiergroepen tegelijk versterkt en rekt om een evenwichtig en soepel lichaam te krijgen.
Het hele lichaam is betrokken bij Pilates. Maar je traint vooral je rompstabiliteit oftewel core-stability. Bij het uitvoeren van allerlei bewegingen heb je deze spieren nodig. Een stabiele, sterke kern vermindert het risico op blessures en daarom is het verstandig om de stabiliteit van je kern te trainen.